måndag 7 december 2009

Glee


Jag älskar Glee fastän det är så jävla cheesy. Läraren är sjukt vit och och jag ryser lite av obehag när han rappar och dansar nån slags kvasibreak. Jag är väldigtt förtjust i lagkaptenen för fotbollslaget, även om det är helt overkligt att han skulle va 1, oskuld och 2, så gölli och trevlig. Men jag är ju svag för körer och stämmor, framför allt för tersen (den är tydligen 5 steg över originalet har Zandra sagt till mig) och det bästa med Glee; synkroniserad dans. Jag får ofta visions i skolan, att jag bara glider in i matan och helt plötsligt står alla upp och vi sjunger nån härlig låt och dansar en synkroniserad dans, ja får självklart waila loss, som i de gamla goda kördagarna. Jag försökte tom få vår klass att redovisa ett forskningsprojekt genom att göra en musikal, gick tyvärr inte hem hos alla. Asså jag hatar egentligen musikaler, men Glee liksom, har allt. Älskar den neurotiska skolterapeuten, hon är dessutom drop dead. Åh jag hoppas hon och läraren hookar!!!!!! Nu ska jag kolla avsnitt 8, dom ska precis göra en mash-up på Thong Song och nån musikal låt. DÖR!!!

1 kommentar:

rxy sa...

Jag såg avsnitt 12 häromdagen!!!! Alltså det värsta är när läraren rappar golddigger. Fast jag är ändå lite kär i honom. Åh Glee...