lördag 26 december 2009

nicki minaj in town

Asså jag gråter blod. här sitter mamma på Long Island och Nicki Minaj kör ikväll inne i stan. Nej men det känns OK. NOT. Vill typ kräkas lite i munnen och sen svälja det SÅ jävla orättvist känns det. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH livet varför gör du såhär????? Roxy säger att jag bara inte får tänka på det och att det kommer bli bra då. asså ORBS NICKI MINAJ mitt livs rapkärlek. Åh vad deppigt. Fast idag var det ju julafton här fast juldagen såklart. Vi var hos Roxys morfar och jag började gråta, känslig_tjej_81 och den va vi på Sherlok Hoe's. Kul skämt Kakan. Sen åt vi chinese sen spelade vi Scategories. Jag vann nästan men eftersom Roxy är neurotic_84 gav detta vissa konsekvenser...

Imorn ska vi till BK och bosätta oss en liten tid. Jag ska embraca NY. Lycka till liksom. Jag fattar verkligen inte NY än. Sjukt stort. Fast jag vill verkligen till Lil' Italy (uttalas Lil' Ili) och lyssna på dialekten.

ORBS min telefon är död. hittar ej laddaren= ångest.

R I love you!

Inga kommentarer: