onsdag 16 december 2009

USA


minidonuts!!!!!!





Nu sitter jag i Roxys säng o äter dadlar. Hon har gått till solan men jag har semester så då får jag göra vad jag vill tex va på internet eller läsa Sarah Waters senaste bok. Igår va vi i the Mission i SF och "åt mexikanst". Jag brukar inte uttrycka mig så när jag äter en 3.5 dollar veggie burrito men jag, roxy, mahsa och hennes man Anton va med en klasskompis till Mahsa som promt skulle visa oss Missions bästa mexikanska mat. Mamma ba, asså jag har varit här tusen ggr innan (ödmjukt). Han ba; vill ni ha den bästa maten eller rena ställen? Lite som att han va så jävla down med Mission. Efter två sekunder med honom ville jag skalla honom. Denna sjukt vita överklasspojke som hyrde ett fräscht rum i the mission tyckte han va så sjukt urban. Det är som att tycka att man är arbetarklass för att man bor på Söder i Sthlm. EJ så down. Pappa betalar lägenheten liksom. Han hade även en utläggning för mig om hur han läste industridesign men egentligen höll på med Konst. Där dog han ju ännu mer för mig.

Ok enough with the hatred. Jag hängde ju med LINA igår min fina vän. När jag var i USA i vintras typ 1.5 månad bodde jag hos Lina hela min SF-vistelse. Hon är en fantastisk människa som flyttat till Oakland nu, smart. Hennes hund blev crazy när jag kom. Sjukt minne att minnas en person som en inte träffat på ett år. I'm hot men ändå.
Lina och jag åkte till marinan och hängde och fikade med nån artificiell läsk och peanutbuttrcookies, klassiker. Sen åkte vi till en thrift som jag va på förra gången. Jag provade 16 plagg WTF. Köpte 10 tror jag. För en nätt summa på 350 kr. Älskar thrifts, varför handlar folk på andra ställen.





nu ar mamma i USA

assa jag e sa javla svettig och sa javla trott. jag har sovit 14 timmar men vad fan hjalpte det. USA e ett sa himla konstigt land. tank att folk kan kopa gras hos weed doctor. helt lagligt. man ba oobs. hemma i roxys kollektiv ligger det alltid en pase gras pa vardagsrumsbordet. och dom har tva katter, MICHAEL jACKSON och Pumpkin, alltid ovanner. MJ har


ahhh resan assa. jag satt liksom brevid en kille som sag ut som Napoleon Dynamite, fast mer at massmordarhallet. assa for sure. han hade tydliga Asbergerdragning ocksa och sa inte flaska under HELA resan, 11.5 timmar. men det varsta var att han inte gick pa toa en enda gang under resan. Jag tanke till slut att han kissade i en flska, eller hade kateter, maaan I don't know. Men han va fan laskig.

1 kommentar:

Hang 'em high sa...

Jag kissar inte heller på flygplan!
Mest för att jag är övertygad om att planet kommer att störta och hur jävla kul är det att bli hittad död och mosig med byxorna nerdragna bland vrakresterna av en flygplanstoalett?